Kamis, 12 September 2013

Maafkan saya ya Allah..

Ya Allah maafkan saya, semalam saya lelah sekali, hingga tertidur saat baru saja kami pulang kantor dan tidak menjumpaimu di 1/3 malam seperti biasa2nya..
Ya Allah maafkan saya, kalau disetiap perjumpaan denganMu banyak sekali permintaan dan dengan cerewetnya memohon segera dikabulkan..
Ya Allah maafkan saya, bila sedikit sekali saya memuji dan memanjatkan rasa syukur kepadaMu dalam setiap perjumpaan denganMu
Ya Allah maafkan saya, bila saya datang menjumpaiMu dalam keadaaan resah gelisah, gundah gulana..dan dalam kesempitan
Ya Allah maafkan saya, bila dalam keadaan lapang, keadaan bahagia, saya lupa menjumpaiMu bahkan sekedar mengingatMu
Ya Allah maafkan saya, bila terkadang saya berputus asa atas pertolonganMu, sehingga terlintas tuk tidak menjumpaiMu
Ya Allah maafkan saya, atas kekeliruan saya, ternyata hanya Engkau satu2nya tempat saya mengadu, mencurahkan segala rasa, bercerita segala kenikmatan..tiada Tuhan lain, hanya Engkau ya Allah

Maafkan saya ya Allah...


13 September 2013

Tidak ada komentar:

Posting Komentar